preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
dokumenti
malo soli...

Sve što trebam znati o tome kako valja živjeti, što činiti i kakav biti, naučio sam još u vrtiću. Mudrost me nije čekala na vrhu planine, na kraju dugog uspona školovanja nego se krila u pješčaniku dječjeg igrališta.
A evo što sam ovdje naučio:

- Sve podijeli s drugima!
- Igraj pošteno!
- Ne tuci ljude!
- Svaku stvar vrati gdje si je našao!
- Počisti za sobom!
- Ne uzimaj što nije tvoje!
- Kad nekoga povrijediš, ispričaj se!
- Peri ruke prije jela!
- Pusti vodu u zahodu!
- Topli keksi i hladno mlijeko su zdravi!
- Živi uravnoteženo: malo uči, malo razmišljaj, crtaj, slikaj, pjevaj i pleši, igraj se i radi – svaki dan od svega pomalo.
- Svakog poslijepodneva odspavaj!
- Kad iziđeš u svijet, budi oprezan u prometu, drži se za ruke i ne udaljavaj se od svoga druga!
- Ne zaboravi da čudo postoji!
        

 Robert Fulghum

Priča o kamenu, Brač - Bourgogne

Nakon dva uspješna Comenius projekta, naša je škola koordinator novoga transnacionalnoga strateškoga partnerstva iz programa Erasmus+. Realizacija projekta započela je s početkom ove školske godine.

Erasmus+ najveći je program Europske unije za obrazovanje koji je zamijenio programe iz generacije 2007-2013, među kojima je bio i Comenius. Transnacionalno strateško partnerstvo, u koje spada i naš projekt, dio je Ključne aktivnosti 2 (Suradnja za inovacije i razmjena dobre prakse) Erasmus+ programa.

Projekt Priča o kamenu, Brač-Bourgogne provodi se u međunarodnom partnerstvu između škola iz različitih podsustava obrazovanja, u Hrvatskoj i Francuskoj. Uz OŠ Pučišća, koordinatora projekta, sudjeluju i Klesarska škola Pučišća, te francuske škole Lycée Les Marcs d'Or i  Collège André Malraux, obje iz Dijona.

Najvažniji projektni ciljevi su:

- unaprijediti profesionalne kompetencije učitelja da bi oni mogli provoditi inovativno i kreativno kroskurikularno poučavanje te istraživačku i projektnu nastavu, te

- povećati učeničku motivaciju za učenje i njihova odgojno-obrazovna postignuća na svim područjima ključnih kompetencija kroz inovativnu obrazovnu praksu.

Metodologija rada na projektu temelji se na uspostavljanju koncepta i demonstraciji cjelokupnoga procesa praktične primjene inovativnoga kroskurikularnog poučavanja:

1. odabir obrazovnih sadržaja primjerenih za inovativno poučavanje (istraživanje primarnih izvora u neposrednoj životnoj okolini učenika iz svih uključenih škola)

2. povezivanje učitelja iz svih škola u interdisciplinarne timove

3. timsko planiranje nastavnoga rada u svakoj školi

4. ostvarivanje inovativnih modela poučavanja u svakoj školi

5. međunarodni susreti učitelja i učenika radi zajedničkoga učenja i razmjene iskustva dobre prakse

6. analiziranje, opisivanje i diseminacija novih znanja, iskustava i rezultata rada.

 

Intelektualni projektni rezultati  povezani su s ciljevima projekta. S obzirom na to da se tema ostvaruje na dvije razine, tematskoj  i metodičkoj, razvit će se dva priručnika. Jedan je kulturološki (Priča o kamenu Brač – Bourgogne), a drugi metodički (Metodika kroskurikularnoga poučavanja s primjerima najbolje prakse).

Kulturološki priručnik odnosi se na primarne izvore učenja, nastavne sadržaje na kojima su se razvili inovativni modeli poučavanja. Učiteljima će biti putokaz o tome kako povezati školsko učenje sa životom učenika u neposrednom okruženju. Metodički priručnik sadrži teorijski okvir za inovativno poučavanje i zbirku metodičkih modela rada koje učitelji odmah mogu primijeniti u svojoj nastavnoj praksi.

Rezultati su namijenjeni su odgojno-obrazovnim djelatnicima i osobama odgovornim za unaprjeđivanje obrazovanja. Slijedeći  uspostavljenu metodologiju i opisane metodičke modele rada, oni mogu primijeniti paradigmu projektne i istraživačke nastave, u kroskurikularnom poučavanju, bez obzira na nastavni sadržaj koji je predmet poučavanja i proučavanja. 

Ostvareni projektni ciljevi jamče održivost rezultata, jer povećane kompetencije učitelja i učenika postaju njihova trajna svojina. Intelektualni projektni rezultati olakšat će svim obrazovnim institucijama primjenu nove obrazovne paradigme, stoga snažno pridonose dugoročnoj održivosti.

vijesti
linkovi

     Prijava i upis u srednje škole

 Pomoć u izboru daljnjeg obrazovanja ili izbora zanimanja

    


Oglasna ploča

e-Dnevnik

 

 

 


Upisi u srednje škole

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


Anketa
E-dnevnik je u odnosu na "stari" način:




Tražilica



Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 12. 2012.

Ovaj mjesec: 327




preskoči na navigaciju